Ivo Milazzo (Tortona, 1947.) talijanski je ilustrator, slikar i crtač stripova osebujnog i prepoznatljivog crtačkog izraza. U svijetu stripa pojavio se 1971., zajedno sa scenaristom Giancarlom Berardijem, sa stripovima o Tarzanu za francusko tržište te humorističkim projektom Il Palafita za časopis Sorry. Između 1972. i 1973. Milazzo radi za izdavača Gina Sansonija, crtajući za časopise Horror i Supervip, kao i epizode Diabolika. Pridružio se studiju Bierreci, gdje je crtao Disneyjeve stripove s Giorgiom Rebuffijem i Lucianom Bottarom, kao i serijal Tweety i Silvester za talijansko i francusko tržište, ponovno prema Berardijevim scenarijima.
Suradnja Millazza i Berardija kulminira 1974. godine najpoznatijim njihovim serijalom Ken Parker. Specifičan strip kaubojskog žanra, koji je Berardi koristio kao metaforu za progovaranje o suvremenim problemima, iznjedrio je ljudski nesavršen lik lutalice Kena Parkera i promijenio zauvijek kanon western stripova, omogućivši ovom dvojcu ulazak u panteon autora besmrtnih strip likova.
Pustolovine s Kenom nastavljaju se kroz desetljeća i prolaze različita izdanja i izdavače. Godine 1992. Milazzo i Berardi pokreću izdavačku kuću Ken Parker Editore te časopis Ken Parker Magazine, koji će poživjeti do 1996. godine. U tom razdoblju uključeno je nekoliko novih i mladih crtača, poput Gorana Parlova, koji će uspješno nastaviti svoje karijere na mnogim drugim serijalima. Nakon Magazina, strip izlazi u formi četiri specijalna izdanja do 1998. Posljednji broj sage o Lutalici izlazi 2015. godine.
Millazzo tijekom ’70-ih i ’80-ih radi na raznim stripovima za razne strip revije – Detektiv Marvin za Il Giornalino, Tom’s Bar za Scorpio, po Berardijevim scenarijima, a stvaraju i kratki serijal Tiki. Nastavlja suradnju s kućom Bonelli, gdje radi na serijalima poput Un Uomo, un’Avventura, s pričom „Čovjek s Filipina“, Nick Raider te Magični Vjetar, s kojim nastavlja u novom mileniju. Okušao se i na ediciji Gigante Tex Willera s 13. pričom „Krv na Koloradu“.
U gotovo pedeset godina kreativne karijere Milazzu su dodijeljene brojne talijanske i međunarodne nagrade, a neprestance je izgrađivao i mijenjao svoj stil. Njegovi su akvareli spoj ektremne likovne sinteze i nevjerojatne prirodnosti kista na papiru. U akvarelu je naslikao i recentno djelo Uomo Faber, scenarista Fabrizija Càlzije – posvetu legendarnom talijanskom kantautoru Fabriziju De Andréu.