Dalibor Talajić rođen je 09.07.1972. godine u Sarajevu, Bosni i Hercegovini, u obitelji operne pjevačice Ljiljane Molnar–Talajić. Pošto mu je majka dobila angažman u zagrebačkom Hrvatskom narodnom kazalištu, tako s čitavom obitelji 1975. godine seli u Zagreb, gdje i danas živi I radi.
U Zagrebu je pohađao OŠ Rudi Čajavec, danas Izidor Kršnjavi. Iako je upisao Jezičnu gimanaziju, maturirao je u VI gimnaziji, obzirom da se raspadom Jugoslavije 1990. i mijenjanjem imena manje više svega oko nas promijenilo i ime gimnazije koju je pohađao. Čitavo je vrijeme usporedno s opće obrazovnim školama pohađao i glazbenu školu. Naime, proklet je sjajnim sluhom, te mu je majka namijenila sudbinu vrhunskog glazbenika. Osnovno i srednjoškolsko glazbeno obrazovanje stekao je u Glazbenoj školi Vatroslav Lisinski. Glazbena škola traje kraće od općeobrazovne, te je u četvrtom srednje već bio student prve godine Muzičke akademije u Zagrebu, u klasi profesora Josipa Tonžetića, pod čijim je vodstvom i diplomirao, stekavši titulu Akademskog glazbenika i profesora klarineta. Iako je Talajićev prijemni ispit na Akademiji legendaran, njegov diplomski ispit nije na ponos nikome tko je bio u njega involviran.
Usprkos volji i preporukama što roditelja što okoline, Dalibor Talajić je sanjao profesiju crtača stripova. Ranih devedesetih je upoznao Sebastijana Čamagajevca i Tihomira Tikulina, sjajne crtače, pasionirane stripofile i osnivače strip fanzine ENDEM. Tu je nepovratno izgubio interes za glazbenom karijerom i sve svoje snage je upro u ostvarenje svog osporavanog sna.
Iako je u ENDEMU imao prostora za svoje stripove, ipak nisu bili još dugo na profesionalnoj razini. No Talajić nije nikada imao problema s radnom etikom, te je često preporučan od strane kolega za izradu knjiga snimanja za brojne marketinške agencije. Upravo radeći knjige snimanja Talajić je brusio zanat.
Malo po malo, počeo je objavljivati autorske stripove u školskim časopisima.
U MODROJ LASTI objavio je 5 epizoda jednostraničnog stripa VRAZI MALI DALIBOROVI, no kako je to bilo politički čudno vrijeme, njegov strip nije dugo trajao jer nije oportuno bilo da vrag bude glavni lik. U časopisu PRVI IZBOR objavio je nekoliko serijala. MULCI su doživjeli dvije sezone prije nego ih je naslijedio MALI RATNIK. I konačno MUZIKALNI EDI, strip koji je zapravo bio serija viceva na račun prijatelja i uzora Edija Biukovića. Tragičnom i preranom Edijevom smrću, Talajić je ugasio taj serijal.
Časopis LOADED je po uzoru na PLAYBOY želio jednu stranicu erotskog stripa i tu je ukazao povjerenje Talajićevom liku DOKTORICI VAGABOND. Pretenciozan, kakvim se i sam deklarira, Talajić je strip zamislio unikatnim. Svaka stranica bila je jedinstveno dizajnirana, dok bi se stil crtanja mijenjao iz epizode u epizodu. Nažalost, u poplavi sličnih magazine, LOADED je izgubio tržišnu bitku i nakon petog broja se ugasio.
Čitavo ovo vrijeme Talajić je radio kao nastavnik klarineta u srednjoj glazbenoj školi, sve do 2005. kada je konačno došao u situaciju da strip, njegov dotadašnji hobi, počne donositi jednako novca kao i rad u školi, a u skladu s time i uzimati sve više vremena. I Talajić je morao izabrati izmedju dvije karijere, što s obzirom na prvu i vječnu ljubav i nije bio neki velik problem.
Prvi profesionalni angažman na američkom tržištu Talajić dobija u maloj izdavačkoj kući DESPERADO, na tri kraća stripa, a nakon kojih dobija svoj prvi serijal; reboot horor klasika iz osamdesetih, DEADWORLD.
Po završetku tog serijala, radi za tada mladi BOOM STUDIOS na naslovu HUNTER’S MOON. No nakon prve epizode napušta serijal jer se ukazala mogućnost da za francuski DELCOURT radi adaptaciju EVEANĐELJA PO MATEJU u sklopu DELCOURTOVE edicije EX LIBRIS, za koju je planirano da se adaptira čitava Biblija.
Iako je suradnja sa službenim scenaristom bila mučna, nakon 49 stranice, od planiranih 120, Talajić u potpunosti preuzima adaptaciju biblijskog teksta, te završava strip na koji je i danas ponosan.
Nakon DELCOURTA došao je konačno i do velikog MARVELA. Gotovo bez pauze radi punih devet godina u MARVELU gdje će raditi na brojnim naslovima, kao što su INCREDIBLE HULK, GHOST RIDER, PUNISHER, X-MEN, AVENGERS, MASTER OF KUNG FU, FOOL KILLER, RED WOLF, LUKE CAGE, X- FORCE, DEXTER…
Kokreator je lika HIT-MONKEY koji je u međuvremenu stekao kultni status, te je proširio svoj život I u video igri. Najveći komercijalni uspjeh, kao i prepoznatljivost kod publike, stječe radom na DEADPOOLU. Serijal DEADPOOL KILLS THE MARVEL UNIVERSE, najprodavaniji je MARVELOV mini serijal u posljednjih 20 godina, te je na listi NEW YORK TIMESA peti najprodavaniji naslov svih vremena.
Kad god je prigoda, voli se vratiti hrvatskom stripu. Tako je sudjelovao u strip feljtonima političkog magazine GLOBUS, kao i u strip serijalu namijenjenom školama HRVATSKI VELIKANI.
U hrvatske projekte valja ubrojati i rad s CROATIA FILMOM. Na animiranom serijalu LAKU NOĆ, HRVATSKA radio je kao storiborder, ali i kao pisac pojedinih epizoda, te kao glumac, dajući svoj glas gotovo 20 likova. Potom je kao glumac, u serijalu za djecu DUĆAN MOPATOP, dao glas svim likovima. Za isti serijal je i preveo i prilagodio pjesme koje se u serijalu pojavljuju.
Najveći umjetnički i osobni uspjeh doživljava web stripom MADAYA MOM, za ABC NEWS.
To je neklasičan strip od jedanaest stranica, koji je zapravo niz naoko nepovezanih prizora iz svakodnevice jedne obitelji u ratom razorenom gradu Madayi u Siriji.
2018. godina je godina nezavisnih izdavača u Talajićevoj karijeri. Tako je za AFTERSHOCK nacrtao WITCH HAMMER, svoju prvu grafičku novelu, po scenariju Cullena Bunna s kojim je uspješno surađivao na DEADPOOLU.
Uvijek, gotovo suicidalno hrleći novim izazovima, s iznimnom radošću je prihvatio uprizorenje slikovnice NAJRUŽNIJI ČOVJEK U KRALJEVSTVU, u izdanju VRATA U PODRUM. Kasnije će raditi i slikovnicu, ovaj put za djecu, OTON SMOTON.
Od samih početaka svoje crtačke karijere surađuje sa Zagrebačkim gradskim kazalištrem Komedija na izradi plakata za njihove predstave. Naslovi za koje je radio plakate su ČARUGA, MALI DUĆAN STRAVE, KOSA, MOTEL MRAK, KNEGINJA ČARDAŠA, BYRON, BRAT BRATU. Za predstavu 39 STEPENICA izradio je čitavu scenografiju.
Također 2018. godine izlazi Talajićeva knjiga, MOST PONAD BURNE RIJEKE. To je autobiografski dnevnički roman koji govori o borbi s autizmom.
Nakon suradnje s AFTERSHOCKom, prelazi u AWA STUDIOS, gdje s Johnom Leesom radi horor antologiju HOTELL. Za istog izdavača s Jasonom Starrom radi erotski triler CASUEAL FLING. U jeku pandemije COVID 19, kroz suradnju AWA STUDIOS I NBC NEWS radi s Ethanom Sachsom COVID CRONICLES, web serijal o malim ljudima i njihovim borbama s pandemijom.
Ponovno je za ATERSHOCK surađivao sa scenaristom DEADPOOLA na grafičkoj noveli EDEN, ljubavnoj priči smještenoj u žanr horora.
U veljači 2021. godine izlazi i druga njegova knjiga. LA MOLNAR je neobična monografija koju je radio zajedno s Jagodom Martinčević, te je posvećena njegovoj majci Ljiljani Molnar – Talajić.
HOTELL je u međuvremenu stigao u top 20 stripova na američkim top listama i eto Talajića zatrpanog skicama i papirima na serijalu HOTELL vol 2.
Po završetku I tog serijala, ponovno je s Ethanom Sachsom za NBC napravio novinarski ilustrirani serijal CLIMATE CRISIS CHRONICLES. Gotovo istodobno, s Danom Panosianom, za AWA-u radi i horor BLACK TAPE.
S Krešimirom Biukom radi strip ZAGREBLJUJE, objavljivan u fanzinu STROP, Darka Macana.
Krajem 2022. godine izašla mu je treća knjiga TREPTAJI, svojevrsni nastavak knjige MOST PONAD BURNE RIJEKE. Zgotovio je jedan NFT projekt, a kruže glasine da je završio libretto za mjuzikl…